Zdravě a rychle po ránu

Rána jsou u nás občas šílená, u Vás také?

Jako každá máma, ráno myslím nejdřív na pořádný hrnek kávy a ještě v polospánku automaticky zapínám kávovar. Jenže jen káva mi po ránu nestačí a když chystám snídani dcerám, už přemýšlím, co si dám já.

I když se považuji za ranního člověka, stejně nemám po ránu chuť na velkou snídani, i když bych ji potřebovala. My mámy vydáme energie za tři lidi přinejmenším 🙂 Snídani ale nikdy nevynechávám a Vy byste neměli také.

Příprava snídaně musí  být rychlá, plná zdravých věcí a vitamínů, které mi dodají energii na celé dopoledne.

Dnes jsem dala dohromady tipy na tři snídaně, které zvládnete i při velmi náročném ránu, když chystáte děti do školky nebo do školy

Ovesná kaše s ovocem a oříšky




Miluju kaše, jakékoliv. Jsou rychlé na přípravu a i když se to může zdát, jsou vážně jednoduché. Nejideálnější je příprava klasicky v hrnci, ale často ji také připravuji v mikrovlnce, protože se vlastně připraví skoro sama.

Na tento recept jsem použila Čirokovou kaši od Nominal, ale můžete použít jakoukoliv jinou, kterou máte rádi.

DALŠÍ SUROVINY:

-voda nebo mléko(já použila rostlinné)

-ovoce dle volby

-oříškové máslo(já použila kešu z dm drogerie a čokoládové s proteinem)

-sušený kokos

-datle

-javorový sirup

Postup je jednoduchý. Do misky dáte 4 lžíce kaše a zalijete tekutinou, vodou nebo mlékem. Na 4 lžíce je potřeba jeden malý hrnek cca 150-200 ml. Přidáte sušené datle nebo javorový sirup, promícháte a dáte na 2 minuty do mikrovlnné trouby. Promícháte a pokud je třeba přidáte ještě mléko nebo vodu. Tato kaše se dá také dělat tak, že si nejdříve ohřejete vodu nebo mléko a pak zalijete kaši a necháte odstát. Je to vážně jednoduché 🙂 Nakonec přidáte, co máte rádi, ovoce, oříšky, čokoládu.

Jogurtová miska

Není nic snadnějšího, než vzít jogurt a přidat trochu ovoce a oříšků. Pokud nebudete ani jedním šetřit, zasytí Vás na dlouho a je to příjemná změna.

Snad se to ani nedá nazývat postupem, protože k přípravě potřebujete vlastně jen to, co máte po ruce 🙂

Já použila rostlinný jogurt(můžete samozřejmě i normální), pekanové ořechy(to je moje velká slabost), jahody a banány. Byl to vlastně takový rychlý nápad, protože jsem potřebovala pracovat a neměla jsem čas na složité chystání.

Cereálie s čokoládovým posypem

Vyrobit domácí granolu není tak těžké, jak by se mohlo zdát. Je plná věcí, které Vám chutnají, takže se nemůže stát, že byste byli zklamaní. Recept na ní, určitě brzy přidám také na blogu 🙂 Ale zpátky k dnešnímu receptu.

Granolu nebo jakékoliv cereálie máte rádi jednoduše zalijte oblíbeným mlékem, já opět použila sójové, přidejte nakrájené ovoce(tím opravdu nešetřete), posypejte oblíbenou hořkou čokoládou a je to.

Kdo si myslí, že čokoláda na cereálie nepatří? Je to jen na Vás, je to Vaše snídaně, tak si ji udělejte tak, aby Vám chutnala a měli jste díky ní příjemné ráno.

Monika♥

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Leave a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*